Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 kwietnia 2017

Alverde haul part 2

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

W 2 zamówieniu kosmetyków Alverde, również postawiłam na nowości w ofercie drogerii DM. Co kupiłam tym razem?




 Jako że ostatnio temperowanie mnie irytuje to zamówiłam 2 kredki do oczu, tym razem automatyczne. Standardowo czarną i szarą, czyli 01 Schwarz i 02 Grau :)Każda za 16 zł.

Róż wypiekany w odcieniu 10 Peachy Bronze, który przykuwa uwagę od razu gdy się na niego spojrzy. Ma przepiękny delikatny odcień brzoskwiniowo/beżowy, czyli idealny na lato :) 29 zł



I teraz hit, jestem tak zakochana w kolorze tego błyszczyku, że mogłabym tak siedzieć i patrzeć się na niego, aż bym zgłodniała oczywiście :D Odcień 40  Lovely Violet. Cudo w idealnie połączonym odcieniu różu i fioletu. Na pewno będzie w ulubieńcach, mam go już od 1,5 miesiąca i w prost uwielbiam. Koszt to 22 zł.

Wszystkie pokazane tu kosmetyki mają certyfikat Natrue i zostały wyprodukowane w Niemczech.

Jak widać bardzo się polubiłam z tą marką i na pewno w maju pojawią się już pierwsze recenzje :)



Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)