Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 maja 2017

Benecos nowości/ New things from Benecos

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!


Moja podróż po kosmetykach naturalnych jest co raz ciekawsza. Ostatnio miałam przez miesiąc hybrydy i stwierdziłam, że to jest nie dla mnie. Zaczęłam szukać w internecie zdrowszych lakierów do paznokci, i nie tych hybrydowych. Skusiłam się na markę Benecos z racji niezbyt wysokiej ceny i dostępności w moim ulubionym sklepie internetowym.

Wiele dobrego słyszałam o tym zmywaczu do paznokci (17, 90 zł) i faktycznie ładnie pachnie tak jakby cytrynowo, co jest wielką ulgą. Wybrałam również top coat (17,50 zł)dający piękny błysk oraz lakier do paznokci(17,50 zł), którym jestem rozczarowana, a najbardziej jego kolorem. Myślałam, że to będzie taki kolor jak na zdjęciu, czyli jasny różowy tymczasem jest to indyjski róż, tak jak jest napisane w opisie przedmiotu w sklepie. Może zużyję go u stóp. Nie bardzo odpowiadają mi te krótkie pędzelki, ale może coś z tego będzie. Szminka (21,90 zł) za to podoba mi się bardzo. Kolor First Love jest bardzo podobny do Speed Dial z Mac.


Wiem, że znalezienie zdrowszych lakierów, które wyprą moje Essie będzie ciężkie jednak jestem dobrej myśli. Kosmetyki pokazane powyżej nie są testowane na zwierzętach :)



Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)