Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 marca 2017

Po zdrowszej stronie/ On the healthier side

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!


Nie bez przyczyny nazwałam 1 post z tej serii (tak będzie to seria) w ten sposób dlatego, że nie jestem chemikiem ani specjalistą od składów kosmetyków czy żywności, ale w poszukiwaniu zdrowszych rzeczy do jedzenia myślę, że dobrze sobie radzę.

W tego typu postach będę pokazywać najwyżej 3 produkty żywnościowe, które się u mnie sprawdziły. Będą to produkty wegetariańskie, wegańskie jak i gotowe dania czy mrożonki z dobrym składem, z mięsem i bez mięsa. Zawsze będę podawać skład, i jeśli zobaczysz tam coś czego nie powinno być to daj mi znać w komentarzu czy w wiadomości prywatnej, mój adres e-mail jest podany na głównej stronie bloga


Raw Energy- Tesco 4,99 zł, 50 g
Na opakowaniu jest napis mówiąc o tym, że baton nie zawiera glutenu, składników odzwierzęcych oraz dodatku cukru.
Skład wersji kakaowej:daktyle 73%, ziarna kakaowe 18%, kakao 9%.
Skład wersji kokosowej:daktyle 68%, kokos 26%, kakao 6%.

Kupiłam je troszkę omyłkowo, ponieważ źle spojrzałam na cenę i myślałam, że są tańsze... xD 5 zł to dużo jak za batonik, ale na szczęście bardzo mi one smakowały. Jest to dziwne, bo ja nie znoszę daktyli, jadłam takie prosto z Maroka od koleżanki Marokanki właśnie i nadal myślałam, że umrę jedząc je. Tutaj pomimo moich wcześniejszych obiekcji te batony były smaczne.


Lovege Pasztet wegetariański z ciecierzycą
Tesco: 5,49 zł    180 g
Skład widoczny na zdjęciu poniżej. Następny produkt bez glutenu, tym razem wegetariański. Uwielbiam ten pasztet. Jem już 2 słoik a trzeci czeka na swoją kolej. Co prawda, trzeba go zjeść w ciągu 2 dni od otwarcia... ale jeśli ktoś nie je go sam tylko np: z partnerem czy dziećmi to problemu z tym nie będzie.


BioAvena Syrop z Agawy dark
Tesco: ok. 12 zł   248 g
Używam jej do słodzenia moich napojów=mrożony owoc+przegotowana woda+ mikser. Sprawdza się super, ma fajny dozownik, przez który nie uwalnia się zbyt dużo syropu. Słodziłam nim ostatnio szejki z malinami oraz truskawkami :)


 :)Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)