Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 marca 2017

Dezodoranty Pony Hutchen/ Pony Hutchen's Deodorants

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Pocę się więc śmierdzę, można by rzec. Przechodząc na jasna stronę mocy nie mogłam zapomnieć o wynalezieniu w czeluściach internetowych lub tych realnych dobrego dezodorantu pod pachy. U kogoś czytałam na blogu o dezodorantach z niemieckiej firmy Pony Hutchen. Okazało się, że w Polsce można je kupić przez internety tylko w sklepie Bioana. Obawiałam się kupić pełnowymiarową wersję, więc kupiłam 3 próbki. Każda kosztuje 6 zł plus wysyłka.

Wybrałam 3 wersje zapachowe: Erlkonig (leśny), Sweet Peach (brzoskwiniowy) oraz Blutenzauber (kwiatowy). Na tę chwilę używam na zmianę kwiatowego i brzoskwiniowego, bo leśny już mi się skończył, a starczyła mi ta próbka na 10 dni :)


Jestem osobą, która bardzo się poci, jednak nie walczy z tym. Wychodzę z założenia, że widocznie mój organizm tego potrzebuje. Czego natomiast nie potrzebuję to zapach nie do zniesienia jaki wydala moje ciało. Do tego świetnie nadają się te dezodoranty w kremie. Od rano do wieczora nie czuję okropnego zapachu z pod pachy. Jestem przekonana, że gdy tylko skończą mi się te próbki, to kupię sobie pełnowymiarowe opakowanie. Fajnie, że dezodoranty nie mają w składzie śmieci typu parabeny czy aluminium.

Blutenzauber:
INCI: Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Sodium Bicarbonate (Natron), Butyrsperum Parkii (Shea) Butter*, Helianthus Anuus (Sunflower) Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Solanum Tuberosum Starch, Zinc Oxide, Kaolin, Parfum(Geraniol, Limonene, LinalylAcetate**)
* składniki organiczne
**składniki olejków eterycznych
Erlkonig:
INCI: Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Sodium Bicarbonate, Butyrsperum Parkii (Shea) Butter*, Helianthus Anuus (Sunflower) Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Solanum Tuberosum Starch, Zinc Oxide, Kaolin, Parfum (Cinamal, Eugenol, Limonene, Linalool**)
* składniki organiczne  
**naturalne składniki olejków eterycznych
Sweet Peach:
INCI: Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Sodium Bicarbonate (Natron), Butyrsperum Parkii (Shea) Butter*, Helianthus Anuus (Sunflower) Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Zinc Oxide, Kaolin, Solanum Tuberosum Starch, Parfum (alergenfree)
* składniki organiczne



Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)