Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 stycznia 2016

Recenzja/Review: Dermedic Hydrain 3 Hialuro Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt.

Cześć Wszystkim!

Dla poszukujących czegoś w stylu serum o magicznym działaniu nawilżającym, a nawet nawadniającym! To jest coś dla Was :)


Specyfikacja
30 ml
szklana, przezroczysta, matowa buteleczka z pipetką w kartoniku
z 20 % zniżką w aptece zapłaciłam 30,99 zł
długa data ważności


Tutaj skład produktu, tak wiem nie jest najlepszy. Zastanawiała mnie ta isoparaffin, bo zazwyczaj cokolwiek z parafiną mnie zapycha, a tutaj w sumie nie wiem co to jest... Ale bądź co bądź nie zapycha mnie to serum ani nic złego mi się nie dzieje.


To jest mój ulubieniec roku 2015 więc taki tytuł do czegoś zobowiązuje no nie? Właśnie...co jest w nim takiego ujmującego? Jest to idealny kosmetyk dla wrażliwej i tłustej cery z trądzikiem, czyli takiej jak moja. Nakładam go na noc pod krem z tej samej  serii i świetnie się sprawuje. Ma bardzo płynną konsystencje- tak jak większość tego typu produktów i wchłania się natychmiastowo. Daje uczucie takiej faktycznie nawodnionej cery, ja mam wrażenie, że moja cera go wręcz pije. Po aplikacji czuć niesamowite uczucie komfortu. Mm zapasie już 2 buteleczkę, bo ta jest na wykończeniu. Na cała twarz starcza mi jedna aplikacja/pipetka. Z całym sercem mogę go polecić <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)