Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 stycznia 2016

Haul z Krakowa :) Haul from Kraków

Cześć Wszystkim!

1 haul w tym roku, czyli zakupy z wyprawy do Krakowa. Niedługo pojawią się także zakupy wyprzedażowe ze sporą ilością ubrań :)


Magnes do kolekcji :)


Do kolekcji tak samo trafiły filmy z Bondem :)


5 starych filmów w jednym opakowaniu, coś cudownego sklep Saturn mnie zachwycił takim wyborem filmów.


Moja rada, w Empiku przy kasie można znaleźć super okazje cenowe np na książki czy filmy. Ja już 2 raz trafiłam na okazje muzyczną. 2 płyty Georga w tym moje ukochana piosenka "As" :) przecenione z 50 zł na 20 zł <3



Paleta Sephora It Palette Delicate Nude




Clinique Chubby Stick  w kolorze 14 curvy candy
Sephora Cream lip stain odcień 06 Pink Souffle



Mini pigment MAC Kitchmas, piękny jasnoróżowy pigment <3




Piżamki z Oysho


Spodenki w bardzo jasny wzorek


Bluza mega miękka w kolorze pudrowo- różowym w białe gwiazdki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)