Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 września 2014

Zakupy ubraniowe z ostatnich dni :) Few things that i bought recently



O to kilka rzeczy, które kupiłam ostatnio.





Bluzka z Camaieu w pudrowo-różowym kolorze. Szukałam takiej od dawna jednak prześwity w każdej, którą wcześniej oglądałam były zbyt duże. Tutaj prześwitujący materiał jest przekładny z nieprześwitującym w wersji z cienkich pasków przez co efekt jest łagodniejszy a bluzka wygląda bardziej elegancko. Wykorzystałam przy jej zakupie rabat 20 % z Joy- zapłaciłam 55 zł.

Blouse from Camaieu in light pink colour. I have been looking for sth like his since ages! Here the see-through sections are very narrow so it makes the blouse more elegant and feminine. I used the 20% discount which I found in the Joy magazine. the cost after discount is 55 złotych.




Adidasko-trampeczki  Lasocki, zakupione z outlecie Boti. Był na nie 30 % rabat w sklepie od ceny wyjściowej. Są wykonane ze skóry i bardzo wygodne. Kolor sprawia, że będą pasowały do wielu stylizacji. po przecenie kosztowały 118 zł- bardzo tanio jak na tak fajne skórzane buty.

These sneakers-like shoes are from Lasocki brand and are made of real leather. I bought them in the outlet name Boti. After 30% discount i got them for 118 złotych. I adore them, because of the colour i can match them with almost every outfit :)



Teraz petarda. Cały tamten sezon jesienno-zimowy szukałam okazji cenowych na proste skórzane kozaki na zimę. Niestety jak już były tanie to były nie w moim guście lub nie było rozmiaru. W Boti całkiem przypadkiem zanim wybrałam butki, o których mowa powyżej, moje oczy zwróciły się na tę parę od Lasockiego. Pokazał mi ją mój niezawodny J. <3 Idealne i to za połowę ceny, czyli za 180 zł :)

This purchase will compeltely blow your mind. All last autumn-winter seaseon I was looking for flat boots for winter which will be mad eof real leather and black. without success. couple of minutes before i found shoes about which i  write below, i found this pair. My unfailing as usual J. showed mi these. They are perfect winer shoes for me, and the price was half off so in the end they cost me 180 zł only...

Czasem warto zrobić nieplanowany zakup.

Sometimes the unplanned shopping is priceless.


1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)