Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 września 2014

Recenzja/ Review Rimmel BB Cream 9 in 1 Matte

Troszkę mało tutaj recenzji kosmetyków w moim wydaniu więc nadszedł czas, aby to zmienić.




Dziś recenzja tak jak w tytule. Myślę, że może być ona pomocna, szczególnie, że dość często słyszę o tym produkcie w internetach :)

Poszukiwałam BB kremu, który byłby dobrym kosmetykiem podczas dni typu" mam ładną cerę, ale mi się spieszy". Reasumując, jeden kosmetyk zastępuje wtedy dwa: krem i podkład. O to właśnie mi chodziło. Nie szukałam wcześniej informacji na jego temat, kiedy byłam wtedy w drogerii. Był to raczej nieprzemyślany zakup.

Jego zalety:

+Cena
+SPF 15
+ważność 18 miesięcy
+nie zapycha
+nie ma w składzie parafiny ani parabenów
+ładnie kryje


stan mojej skóry ostatnio :/ bez makijażu/ my skin without makeup

moja skóra pod nałożeniu BB kremu/ my skin after applying BB cream


Jego wady:

- od razu twarz się świeci po jego nałożeniu- można to jednak zwalczyć nakładając puder, ale skoro w nazwie produktu jest słowo matte to chyba nie o to chodziło?

- jest wybredny- nie lubi się z wieloma kremami...

- jeśli nakładamy go na choć troszeczkę nieświeżą cerę to będzie się mazał, a pędzel będzie robił smugi. Dobrze wygląda tylko na idealnie zmatowionej cerze przed i po jego nałożeniu.

- posiadam kolor LIGHT, ale nie nazwałabym go tak. W okresie wakacyjnym jeszcze pasował do mojej karnacji ale teraz już ewidentnie odcina się od szyi. Bladolice dziewczyny nie będą zadowolone.




Zdecydowanie nie jest to mój faworyt wśród kremów BB, Z wieloma punktami, które wypisuje producent jako jego zalety w ogóle bym się nie zgodziła. Na pewno nie matuje ani nie minimalizuje cieni pod oczami.



Reasumując nie kupię go ponownie.

****************************************************************************

Today i am going to write some review of the product in the title of this article.

I bought it in a drugstore called Rossman here in Poland with a huge  49% discount.
I was looking for something that will combine a face cream and foundation.

Here are some pluses of this product:

+ the price
+SPF 15
+doesn't have any parabens or paraffin
+ non comedogenic
+ it's expiring date is 18 monts after opening
+ nice cover

Now some minues:

- it doesnt like so many face creams

-Your skin must be very fresh and not oily at all to look good with this BB cream.

- it blemishes just right after applying. Is there a "matte" word in the name of this product? :/

- can make a cakey face...

-i have the LIGHT colour but it goes well with my skin colour only during summer because now i know that it is too dark for my skin. The girls who are very pale will not be satisfied.


I also won't agree withe the producer who writes that this product will mattify your skin or fight with dark cirles. No it won't.

In the end i can say that i am not intrested in buying this product again.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)