Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 marca 2014

Na Sportowo

Zaczynając od stycznia tego roku zaczęłam chodzić na siłownie. Płacę niedużo bo tylko 20 zł miesięcznie- dzięki zniżce z pracy taty :) Skupiam się na bieganiu na bieżni i hantelkach oraz troszkę brzuszków. Chce się przygotować do zaawansowanej wiosny na bieganie po lasach itp, czyli na powietrzu.

Teraz po okresie i przerwie ze względu na kontuzję stopy ciężko jest mi "wrócić do formy"...Moim największym dokonaniem jest bieg na 4 km łuuuu huuu w jakieś pół godziny :D

Pomagają mi w tym na pewno ciuszki odpowiednie do ćwiczeń

Dziś pokaże Wam 2 części garderoby, które się u mnie sprawdzają

Buty- WMNS Nike Downshifter 5 rozmiar 38



Bardzo wygodne buty do biegania po bieżni. Szczególnie odczuwa się komfort pięt, które są świetnie zamortyzowane. Na dodatek uważam, że jak na buty sportowe są ładne. Zazwyczaj jest tak, że buty sportowe jeśli nie są całe czarne to kolory są tak połączone, że aż oczy bolą. Te są wyjątkiem. Mają siateczkę oddychającą a także elementy skórzane. Były też takie modele za około 200 zł po przecenie, ale nie miały żadnego elementu skórzanego. Już raz się przejechałam na butach reeboka wykonanych ze sztucznych materiałów w całości...Cena tych butów po przecenie to 149.99 zł

Top z H&M Sport rozmiar 36



Top z materiału odciągającego pot. Bardzo fajny materiał dla osób bardzo pocących się. Koszt tego topu to 39,90 zł ja jednak miałam zniżkę z newsletter'a i zapłaciłam tylko 29,92 zł. Były też inne kolory, ale mi zależało na takim, który nada się zarówno pod inny luźniejszy top jak i założony bez niczego. Jest bardzo uniwersalny i fajnie trzyma biust. Z tym, że raczej dla osób z dużym biustem się nie nada.


Powoli kompletuję sobie ciuchy na siłkę tak, abym czuła się swobodnie i ... nie miała dużo prania a ubrania szybko schły :D


1 komentarz:

  1. super buty :) a dobre buty to polowa sukcesu :))
    u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)