Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 marca 2014

Recenzja: Ziaja maska do rąk i paznokci odżywczo-wybielająca

Czas na kozie mleko! Tylko w ramach terapii dłoni ;)


cena- 8,00 zł sklep firmowy
pojemność-75 ml
używam od- 2 miesięcy



Na ten produkt Ziaji gromy nie spadną z mojej strony. Wręcz przeciwnie, jestem z niego bardzo zadowolona. Aplikuje go według zaleceń producenta. Używam raz na kilka dni na noc. Ma bardzo ładny lecz delikatny zapach- taki kremowy. Nie pachnie w cale brzydko, tak jak czytałam w innych recenzjach. Moje dłonie rano są bardzo miękkie, gładkie a skóra nie jest napięta. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Ma pojemność standardowego kremu do rąk, jednak przy aplikowaniu go raz na kilka dni lub tydzień zużywa się go znacznie mniej. Do tego jest tani więc moim zdaniem warto się na niego skusić. Ogólnie mówiąc nie opalałam się i nie mam przebarwień na dłoniach więc trudno jest mi stwierdzić czy na prawdę rozjaśnia skórę. Ma w składzie wyciągi z mleka koziego, mandarynki oraz masło shea, pantenol, olej canola, mocznik itd.

na 100% kupię ją ponownie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)