Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 lutego 2014

Haul Luty 2014

Jeśli chodzi o haul z tego miesiąca, to nie jest on zróżnicowany pod względem firmowym. Będą to kosmetyki z Yves Rocher i Ziaji.

Będąc w super Pharm w Poznaniu zakupiłam upatrzony wcześniej płyn micelarny różany z Ziaji za 11,89 zł. Za radą J. kupiłam od razu 2 sztuki. Zamierzam zrobić porównanie z płynem micelarnym z Nuxe :)






Dostałam także prezent urodzinowy od K. z Yves Rocher :)



W tym sklepie odebrałam prezent urodzinowy od firmy, czyli łańcuszek z kryształkiem Swarovskiego. Zakupiłam do tego  z 40% zniżką szampon z serii EcoLabel (9,30 zł), którego nigdy wcześniej nie miałam oraz kulkę kokosową do kąpieli. Skorzystałam z mejlingu comiesięcznego i dostałam za 1 grosz pełnowymiarowy produkt- płyn dwufazowy do demakijażu- mój ulubiony. <3



W Ziaji chciałam obczaić nowość- czyli serię limonkową. Okazało się na miejscu, że mają promocję i  za 2 produktu w zestawie płaci się 8,49 zł :) W skład zestawu wchodzi żel pod prysznic i peeling :) Do tego wzięłam jeszcze żel ze świetlikiem pod oczy (6,50 zł) oraz peeling enzymatyczny (10,90 zł). Jestem ciekawa czy ten ostatni sprawdzi się lepiej niż mój produkt z Dermiki. Za zakup za 30 zł dostałam gratis tonik ogórkowy do cery tłustej i mieszanej :)



Pani w Ziaji dołożyła jeszcze próbki dla mnie i dla J.- z tym, że J. swoje wziął do siebie :)



Zakupy lutowe były naznaczone prezentami i zniżkami, oby tak było zawsze :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)