Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 marca 2014

Recenzja: Seria kakaowa szampon + maska do włosów :)

Dziś 1 z zapowiadanych recenzji produktów marki Ziaja

Zaczynam od szamponu do włosów suchych i zniszczonych
cena: 7,90 zł- sklep firmowy
pojemność- 400 ml
używam od- 2 miesięcy



Ogólnie mogę powiedzieć, że jest to spore rozczarowanie... Wiem, że mam włosy przetłuszczające się, więc czysto teoretycznie szampon nie jest dla mnie. Lecz końce często mam suche, a nawet przesuszone używaniem szamponów mocno oczyszczających. Dlatego pomyślałam o tym szamponie. Co jest w nim złego? Bardzo dużo trzeba go nakładać, mega plącze włosy. W takim stopniu, że nawet używanie maski nie pomaga... Obecnie używam go z niechęcią do mycia włosów, ale także do mycia pędzli z czym też radzi sobie tak na 2 razy :/

Na 100% nie kupię go ponownie.

Teraz czas na maskę do włosów
cena- 7,90 zł- sklep firmowy
pojemność- 200 ml
używam od- 2 miesięcy



Moim zdaniem jeśli produkt do włosów ma w nazwie słowo "maska" to ma być to maska, czyli produkt lepszy zdecydowanie niż odżywka do spłukiwania... tutaj niestety tak nie jest. Muszę nakładać tej maski bardzo duże ilości żeby w ogóle włosy po szamponie rozczesać. Na opakowaniu producent mówi żeby trzymać ja na włosach od 3-5 minut. Ja trzymałam ją nawet dłużej i nic... moim zdaniem po masce do włosów grzebień powinien wchodzić we włosy jak w masło. Plusem tutaj jest niska cena. Może sprawdzi się ona do włosów bardzo krótkich i bardzo suchych.

Na 100% nie kupię ponownie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)