Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 lipca 2016

Nuxe Haul 8

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

2 miesiące minęły i znów przyszedł sms od Pani z Nuxe z zaproszeniem na dzień z marką :) Jego efekty są poniżej przedstawione na zdjęciach. Jak zwykle 25% zniżki i sporo gratisów. Nie pokaże Wam rzeczy dla mojego narzeczonego, bo już je dostał tak samo jak próbki, które dla niego przygotowane zostały.



Relaksująca Mgiełka do ciała 100 ml- chciałam ją już kupić poprzednim razem, wtedy była to nowość, jednak wyprzedała się. Poprosiłam panią czy mi nie odłoży jej następnym razem i tak też się stało.
Woda Micelarna do Demakijażu z Płatkami Róży 400 ml. To jest mój must have, KWC, ulubieniec wszech czasów i wszystko co sobie chcecie tutaj wstawić. Żaden inny micel nie jest taki świetny jak ten, a już nie wspomnę o okropnej Biodermie Sensibio...okropność...fuj.
Dogłębnie Oczyszczający Żel Aroma-Perfection 200 ml. To u mnie nowość, ma być to produkt do mycia twarzy przeznaczony do tłustej cery, potestujemy zobaczymy.


Czas na gratisy :D Próbki Maseczki Termo-aktywnej, mini płyn micelarny  35 ml oraz mini peeling do ciała 50 ml.


















Najbardziej cieszące gratisy to zegarek w brązowo- miedzianych odcieniach, portfel (który według mnie jest kopertówką ze względu na swoje spore rozmiary) oraz bransoletkę w złotym kolorze. Nie noszę złota więc bransoletka poszła do mamy :)

Jak na mnie to były to małe zakupy, dużo kupiłam 2 i 4 miesiące temu i wiele rzeczy jeszcze się nie skończyło. Po lecie pewnie zakupy będą większe.

2 komentarze:

  1. Ja tak średnio lubię Nuxe przez ich zapaszki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pomimo tego, że nie przepadam za takimi zapachami, to jednak Nuxowy o dziwo mi odpowiada. Masz racje jak zapach nie pasuje to po co się zmuszać :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)