Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 lutego 2014

Środowa Książka- Kleo i Ja

Czytałam tę pozycję bardzo długo. Nie dlatego, że tak wolno czytam lub książka jest napisana trudnym językiem. Bardzo lubię książki, gdzie bohaterami są psy lub koty. Książka bardzo mi się podobała, dlatego nie chciałam, aby tak szybko się skończyła.



Nie będę tutaj opisywać dokładnie fabuły. Książka mówiąc ogólnie mi się podobała. Choć muszę przyznać, że po tak gdzieś 2/3 zawartości, zaczęła mnie lekko rozczarowywać. Myślałam, że faktycznie autorka opisze zmiany na lepsze w życiu jej i jej rodziny, ale potem skupia się za bardzo na sobie.

Bardzo ciekawa historia z życia wzięta. Osoba, która miała powiedzmy stosunek ambiwalentny do kotów stała się prawdziwą kociarą :) Spotkało ją wiele tragedii życiowych, ale dała radę, nie poddała się. Moją uwagę przykuła na samym początku okładka ze ślicznym czarnym kociątkiem, który przypomina mi moją własną kotkę, którą miałam lata temu jeszcze w podstawówce. Książka jest z tych bardzo łatwych do czytania. Można przeczytać w 2 dni raptem :)



dane:
autor- Helen Brown
tytuł- Kleo i Ja
liczba stron- 327
wydawnictwo- WNK
koszt- 34,90 zł w Empiku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)