Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 lutego 2014

Recenzja: Ziaja Ulga Ujędrniający Krem Na Noc Redukujący Podrażnienia





Kremu używam od ponad miesiąca. Zakupiłam go w Super Pharm na promocji za 10.99 zł. Dlaczego akurat ten? Otóż, po pierwsze:
Szukałam kremu, na noc nie typowo dla skóry tłustej, tylko takiego, który by koił skórę swędzącą, zbyt ściągniętą, przesuszoną od kosmetyków do leczenia trądziku.
Po drugie: szukałam czegoś taniego i dostępnego :)





Padło na Ziaję. Krem ma 50 ml.

+wydajny- szczególnie stosowany raz na kilka dni
+opakowanie bezpieczne:kartonik oraz folia jak i pazłotko chroniące krem przed wścibskimi paluchami klientów.
+ulotka
+neutralny zapach, lub nie istniejący- ostatnio mam często zapchany nos więc ciężko stwierdzić.
+nawilża
+ nie ściąga skóry
+ nie zapycha
+dostępność
+ cena !
+ długa data ważności

Nie wiem jak ten krem działa u osób ze skórą suchą czy normalną. Dla mnie jest to idealny krem na noc do aplikowania co kilka dni lub po peelingu czy maseczce oczyszczającej. Nie widzę w nim minusów. Jest bardzo mile zaskoczona działaniem tego kosmetyku i na pewno kupię go ponownie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)