Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 lutego 2014

Haul styczeń 2014

Szybki Haul z całego miesiąca stycznia :) Część już pokazywałam a część jeszcze nie, także kosmetyki są troszkę pomieszane. Jednak dla mnie jest to ułatwienie taki zbiorczy post o zakupach z całego miesiąca. Łatwiej jest się wtedy kontrolować ;)





2 pędzle Hakuro- prezent od J. - H 77 do blendowania i H 70 do nakładania cieni :) J. ten drugi sam wybrał w ciemno :D Myślę, że niedługo zwiększy się jego wiedza na temat pędzli :D



Long Lasting Eye Pencil w kolorze 12 I Have A Green- taki ładny szmaragdowy odcień. Cena zawrotne 6,99 zł !



Yves Rocher żel pod prysznic o zapachu zielonej herbaty. Jest to nowość z tej firmy, która u mnie musi jeszcze poczekać na swoją kolej :)



Yves Rocher 2 odżywki owsiane do włosów za dwie dałam 11,90 zł- dzięki przyjaciółce co tam pracuje :)



Bath&Body Works żel do mycia rąk Crisp Golden Pear



Ziaja- z serii kakaowej:szampon, maska do włosów, masło do ciała oraz krem do rąk; z serii intima mam płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym; z serii kokosowej balsam do ust; z serii kozie mleko mam maskę do rąk oraz 2 gratisy, czyli płyny do demakijażu- jednego już się pozbyłam ;) P.S. maść oliwkowa jest dla J. jak poużywa to będzie recenzja :)



Także Ziaja, ale kupiona w Super Pharm na promocji- antytrądzikowa kuracja krem do twarzy oraz z serii ulga ujędrniający krem na noc.

Ciekawe czy w lutym będzie tego mniej :D hahaha wątpie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)