Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 października 2013

Ulubieniec Września 2013- Moisturizing Cream Lipstick 31 Rouge Grenadine Yves Rocher

Moim ulubionym kosmetykiem ostatniego miesiąca jest szminka w kolorze czerwonym marki Yves Rocher. Dokładnie jest to kolor 31 Rouge Grenadine. Długo szukałam czerwonej pomadki, która będzie do mnie pasować. Niestety takie typowe głębokie czerwienie do mnie nie pasowały- wyglądałam w nich niczym jak kurtyzana :D Pomidorowa czerwień lub jakikolwiek zbliżony odcień- to też w moim wypadku nie byłby dobry wybór. W końcu w Yves Rocher znalazłam fajny odcień , który kojarzy mi się właśnie z jakimś wnętrzem owocu.

Długo się utrzymuje i fajnie nawilża
pojemność- 3,7 g
cena- 43 zł
Ja skorzystałam z rabatu 50% z mejlingu na pocztę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)