Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 września 2013

Ulubieńcy Sierpnia 2013

Dziś nadchodzą ulubieńcy sierpnia, wiem że trochę na nie późno ale lepiej późno niż w cale :)




Iwostin Purritin- emulsja matująca na dzień i fluid matujący trwale kryjący- z obydwu produktów jestem bardzo zadowolona. Ciężko jest coś znaleźć do skóry tłustej i trądzikowej, a że natrafiłam na promocje na całą półkę marki Iwostin w Super-Pharm to nie omieszkałam kupić :)

The Body Shop Mgiełka Mango i Olejek Mango- moje 1 zetknięcie z tą marką, u siebie w mieście nie mam dostępu do tej firmy. Zauroczyłam się tym soczystym zapachem, mgiełkę na prawdę długo czuć na ciele. Stosowanie natomiast przed mgiełką olejku o tym samym zapachu to w ogóle świetna rzecz. Więcej na ten temat będzie w recenzji.

P.S.- ogólnie wszystkie produkty były zakupione po cenie promocyjnej, jak to ja :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)