Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 czerwca 2013

Dzinsowa Kamizelka/ Jeans Vest

Chodziłam za taka częścią garderoby bardzo długo. Jednak ceny w sklepach czy sieciówkach mocno mnie odstraszały. Nie chciało mi się także czekać do wyprzedaży. Tak więc wchodząc zupełnie nie planowo do mojego ulubionego second- hand'u natrafiłam na cudowna kamizelkę, niestety rozmiaru 46....Zakupiłam jednak ją i zaniosłam do świetnej Pani, która nad tym sklepem ma swój zakład krawiecki. Po kilku dniach miałam super kamizelkę skrojoną na mnie :D Uwielbiam kamizelki, bo mogą one odmienić nasz strój, pasują do sukienek, T-shirtów i bluzek. Za usługę zapłaciłam 10 zł a za kamizelkę około 13 zł = 23 zł za całość :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)