Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 września 2013

Iwostin kolejne mini zakupy

Do tej dość zaawansowanej operacji nabycia kosmetyków w Super Pharm, którego nie ma w moim mieście, najęłam :D mojego chłopaka, który akurat był służbowo w mieście, gdzie ta drogeria/apteka jest.
Musze go pochwalić, bo dał radę :D Posiadam już z tej firmy emulsje matującą oraz fluid, potrzebowałam jednak jeszcze kremu na noc oraz żelu do mycia twarzy, ze względu na to, że z obecnego, kończącego się już, nie jestem zadowolona (mowa tu o żelu do mycia twarzy z Nivea)

Promocja 30% była dość kusząca :) jeśli te kosmetyki się sprawdzą to następnym razem skuszę się na coś jeszcze.

gratis dostałam od pani dermokonsultantki próbki, szkoda że akurat tych kosmetyków, które mam lub właśnie kupiłam, ale nadadzą się na wyjazd:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)