Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 kwietnia 2018

Przygotowania do ślubu 2

Cześć Wszystkim!

Został mniej niż miesiąc do mojego ślubu i jeśli chodzi o przygotowania to co raz więcej mamy zrealizowanych rzeczy. Bukiet powyżej stał w flowerboxie przy kasie w nowootwartej kwiaciarni 50 metrów od mojego domu. Bardzo sie ucieszyłam, że zdecydowałam się tam iść ponieważ znalazłam tam to czego szukam. Mniej więcej tak chciałabym żeby wyglądał mój bukiet.


Wczoraj odebraliśmy obrączki i jestem nimi zachwycona. Jest to białe złoto, w cenie był też grawer, ale tego co oznacza zdradzać nie będę :)


W sobotę kupiłam buty na przebranie w CCC na promocji 20%, cena wyjściowa 99,99 zł i 79,99 po obniżce. Buty skórzane tym bardziej cena była dobra.


Widzieliście już ten kolor lakieru w moim poprzednim poście o nowych lakierach do paznokci. Jest to Benecos Cherry Red i to właśnie nim pomaluje sobie paznokcie na ślub :)




 W czwartek wyjęłam z paczkomatu mój welon zamówiony poprzez allegro. Jest w kolorze ecru, bo sama sukienka śnieżno biała nie jest również. Na tym dziwnym zdjęciu chciałam pokazać jaki jest długi :D.
Zdjęcie pochodzi ze strony pod linkiem poniżej
https://www.wittchen.com/torebka-damska,p2695546#875959

Zamówiłam w sklepie Wittchen także torebkę, ma przyjść w piątek to wtedy pójde ja obejrzę czy na żywo kolor jest odpowiedni. Potrzebuje torebki na wesele oraz na śniadanie poweselne i moim  zdaniem ta, którą zamówiłam się nada. 

Dodatkowo szukam sukienki na śniadanie po weselu. Upatrzyłam 3 na answear, ale czekam na jakąś obniżkę. Niestety rabaty z gazety w zeszły weekend nie obejmowały akurat tych sukienek. 

Jutro idziemy spisać protokół przedślubny w kościele. Byliśmy tam wcześniej w tej sprawie, ale ciągle jednak kancelaria była zamknięta z różnych powodów. Na prawdę mam już dosyć załatwiania tych spraw papierkowych.

Mamy za to załatwionego DJa więc super. Nadal nie mamy samochodu na ślub, ceny jak dla mnie są koszmarne i rzadko jakieś auto mi sie podoba. Mój narzeczony ma garnitur, koszule oraz buty, zostaje tylo zakup krawata. Bieliznę pod sukienkę też już kupiłam. W tym tygodniu czeka mnie domowe farbowanie włosów także powoli człowiek robi się na bóstwo :D

Kto jeszcze bierze niedługo ślub? 

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)