Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 kwietnia 2018

Promocja w Rossmannie na produkty do włosów

Cześć Wszystkim!


Bardzo długo wahałam się czy skorzystać z promocji w Rossmannie dotyczącej produktów do włosów. Jednak dosłownie ostatniego dnia skusiłam się na produkty trochę droższe, po które normalnie lekką ręką bym nie sięgnęła.





Postanowiłam kupić 2 produkty z O'Herbal i 2 z Petal Fresh. Z O'Herbal kupiłam Odżywkę do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu w opakownaiu 500 ml z pompką (21,99zł), co jest świetne dla osób bez wanny, ale za to z prysznicem. Do tego też dokupiłam Szampon zwiekszający objetość cienkich włosów, również butelka o pojemności pół litra(19,99zł).















Z Petal Fresh kupiłam szampon i odżywkę z tej samej serii czyli Color protection Granat i Jagody Akai (każda butelka 22,99 zł).

Patrząc po cenie wyjściowej zapłaciłam tylko za produkty z Petal Fresh natomiast za te z O'Herbal już nie :).

Jak tylko je przetestuje to dam znać:)


2 komentarze:

  1. Petal fresh nawet lubię. Ja na tej promocji nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się dopiero ostatniego dnia promocji.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)