Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 listopada 2016

Week check 28

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!


Dziś przychodzę do Was z week checkiem, także oglądajcie i podziwiajcie :D



Uwielbiam powieści Sienkiewicza i filmy powstałe na ich podstawie. Tutaj kadr z "Pana Wołodyjowskiego" i jeden z moich ulubionych cytatów, Zagłoba: "Nie lubię pustych naczyń"- wypowiedziane wprost do kamery :D


Długo nie zjem dżemiku, okazało się, że nie mogę go jeść :/


cały czas się zastanawiam nad ta sukienka z H&M i nadal nie podjęłam decyzji


warto otworzyć zdjęcie, żółtymi kółkami zakreśliłam 2 znaki jeden nad drugim oznaczające zakaz palenia, aż 2. Pomimo tego pan chyba bezdomny miał do mnie wielkie pretensje, że zwracam mu uwagę. Jestem osobą niepaląca i palenie w zamkniętym budynku(dworzec PKP) jest przegięciem. Na szczęście pan z łaską wyszedł :D

Jak ja uwielbiam toalety w Złotych Tarasach

Róż z Wibo kupiony na akcji -49% w Rossmannie. Porównałam z zupełnie innym odcieniem różu z Nars i pudelka jak i opakowania i nazwy są bardzo coś sugerujące


piękny kot rasy maincoon o ogromnych rozmiarach z wystawy kotów z października


pomału szukamy obrączek z białego złota pasujących w wersji da mnie do mojego zaręczynowego pierścionka


Polecam ten film jest na prawdę świetny.

Wow szkoda, że nie moja :D

Moje nowe mieszkanie 'robimy" od zera, remontujemy, urządzamy itd. Bardzo podobają mi się te lampy, ale cena prawie 400 zł :(


Przepiękny zachód słońca w listopadzie


super film


mój studio Fix dotknął na koniec lata denka, ale kiedy ja go wykończę to nie mam pojęcia :D


krewetka kowbojka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)