Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 listopada 2016

VOGUE- czy polecam? Wydanie brytyjskie./Vogue magazine- do I recommend it? The British issue

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!


W tym roku 1 raz kupiłam Vogue'a i zdecydowałam się na wydanie brytyjskie ponieważ jako filolog angielski specjalizujący się w literaturze brytyjskiej, mam łatwość i naturalność w czytaniu w tym języku oczywiście. Jestem ciekawa czy kiedyś powstanie polska wersja.

Tak na prawdę to wydanie miałam jako drugie. Kiedy zdecydowałam się na jego zakup był już wyprzedany. Dopiero po 2 tygodniach udało mi się go kupić na allegro. Wiedziałam, że akurat okładka z moją ulubioną Victorią Beckham musi wpaść w moje ręce.



Te okulary są tak piękne, tylko ciekawe jak przez nie widać :)




U nas jak zawsze z opóźnieniem jest ta kolekcja, ale cena jest zabójcza niestety.




Uwielbiam koszule z żabotami, świetnie wyglądają u kobiet z małym biustem :)

świetna torebka


moja inspiracja to wyhodowania grzywki i zrobienia przedziałku na środku :)




najmodniejsze płaszcze


Ta sukienka :D śliczności



przegląd butów :)

Sweter w paski poproszę :D



Już jakiś czas chodzą za mną opale, ale nic ładnego i w dobrej cenie nie rzuciło mi się w oczy.



Kto wie z jakiego sławnego filmu to cytat? ;)

Wywiad z Vicky <3



o sztuce robienia butów


Na mojej wishliście są perfumy Dior, ale nie w wersji Blooming Bouquet czy innych tylko klasyczny Miss Dior



kiedy spojrzałam na te okładkę po 1 to już wiedziałam, że ta sukienka to Dolce&Gabbana i się nie pomyliłam <3




Czy komuś jeszcze ta torebka od Valentino przypomina Chanel?





12 funtów, brałabym od razu, ale u nas niższe zarobki a gazeta kosztuje 40 zł...



To krzesło od razu zwróciło moją uwagę



That view :D


























Sweterki pracownic redakcji są niesamowite:)





Propozycje Vogue'a na prezenty świąteczne...maszynki do golenia




Ulubione rzeczy Sofii Coppoli




tylna okładka:)


W końcu mam magazyny, które nie nudzą mnie i nie kończą się po 20 minutach czytania. Znajduje w nich wiele inspiracji, a zdjęcia nawet z reklam cieszą niezmiernie moje oko. W dodatku październikowe wydanie ma 344 str a wydanie listopadowe specjalne bez modelek ma 272.

Macie, lubicie ten magazyn o modzie? Ja chyba się już uzależniłam xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)