Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 listopada 2016

MAC Nutcracker Sweet Holiday Collection 2016- kolekcja świąteczna

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!




Czatowałam na stronie oficjalnej Maca czekając aż pojawi się najnowsza kolekcja świąteczna. Na szczęście kupiłam to co chciałam. mam jednak małe zastrzeżenie... dlaczego tak drogo? przeliczając sugerowane ceny w dolarach liczyłam na niższe ceny. no cóż może kolekcja ta wejdzie do perfumerii Douglas i wtedy będzie można liczyć na rabat.


Co wybrałam?
Na początku skusiłam się na zestaw 4 mini szminek, czyli Nutcracker Sweet Nude Lipstick Kit. w jego skład wchodzą Nouvelle Vogue, Kinda Sexy, Whirl (wszystkie o wykończeniu matowym) oraz Creme Cup o wykończeniu Cremesheen.  dodatkowo wszystkie 4 są zapakowane w fajną szufladkę, którą na pewno wykorzystam.


od góry: Creme Cup, Kinda Sexy, Nouvelle Vogue i Whirl

po prawej Velvet Teddy dla porównania, nie znajduje się w zestawie


Dokładnie wczoraj przyszły do mnie jeszcze 2 rzeczy. Magic Dust Powder w odcieniu Sweet Vision oraz Pigment w odcieniu Rose. Obydwie rzeczy są zapakowane w fioletowe kartoniki w różowe kropki a puder dodatkowo jest osadzony w pięknym kompakcie fioletowo-różowo-złotym. Pigment jest tak śliczny, że zapiera mi dech w piersiach, poważnie. inne zestaw też są fajne, ale nie opłacają się aż tak bardzo w porównaniu do zawartości lub same sobie są zbyt drogie. Może dostane coś pod choinkę? Nie wiem nie wiem :)



Sweet Vision Magic Dust Powder

zdj z flashem

zdj bez flasha

zdj z flashem



zdj bez flasha

swatch lekki z flashem (pigment Rose)

A Wam podoba się coś z tej kolekcji? Może coś macie i podzielicie się opinią? Wiem, że ma wyjść w grudniu kolekcja Mariah Carey i tam podobają mi się szminki, ale czy kupię je to nie wiem zobaczymy :) Czaje się także na nową wersję rozświetlaczy Extra Dimension Skinfinish, szczególnie kolor Beaming Blush.


2 komentarze:

  1. ja kupiam sobie kilka rzeczy z tej kolekcji, są sponsorzy, więc dostanę pod choinkę :) jak co roku ;)
    planowałam też upolować zestaw różowych szminek, ale w UK ten zestaw nie wszedl do sprzedaży.... szkoda!
    narobiłas mi ochoty na ten pigment, jest przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierze , że w UK nie dali tego do sprzedaży ale chamstwo. Ja chyba nie wytrzymam z Sweet Vision do Świąt :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)