Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 czerwca 2016

Week check 26

Cześć Wszystkim!Hi Everyone!

Ostatnio taki wpis był chyba z 2 miesiące temu...:( Na pewno to nadrobię :)



Pizza made by mama <3 dla mnie koniecznie z brokułem


Osobiście wybrałam lemurzą mamę z dzieckiem, ale najchętniej wzięłabym wszystkie. Na zdjęciu ułożone, żeby było je lepiej widać :)


Koszulka z Taniej Książki, która robi furorę :)



Zdjęcia z Restauracji oraz holu w hotelu w Płocku jeszcze z majówki :)






Pyszota pizza z pizza hut i lemoniada arbuzowa :)


Moje ulubione pismo kulinarne :)


Zakręcone lody. Kupione z Toruniu w galerii Copernicus, Coś niesamowitego nazywają się chyba IC Rolls. Tutaj rafaello z malinami.


A tutaj wersja sorbet z mango, bo nie mogę spożywać laktozy :/ **** Moje 1 jajeczko z EOS wersja Sweet Mint, czyli słodka mięta.


Miszcz 2 planu :D




Najnowsze zdobycze do testów, czyli podkład Clarins Ever Matte w kolorze 105 oraz Clarins BB Skin Detox Fluid w odcieniu 00. Jak na razie jestem bardzo zadowolona.

2 komentarze:

  1. Zakręcone lody! Wow jeszcze czegos takiego nie widziałam :) chętnie bym spróbowała. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama oglądane jak się je robi już sprawia, że chce się je zjeść, a wybór smaków jest ogromny :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)