Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Jakie książki polecam- książki po polsku / Books that I recommend- books in Polish- part 1

Cześć Wszystkim!Hi Everyone!

Dziś będzie książkowo. Niedługo pojawią się następne posty o książkach, ale tym razem już tych wydanych w języku angielskim. Zamierzam przeplatać posty, żeby każdy znalazł coś dla siebie.
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię czytać biografie, dokumenty oraz powieści. Jeśli chodzi o ostatnią pozycje, to pewnie część z Was będzie zawiedziona, ponieważ ja nie czytam powieści science fiction, fantasy jak i thrillerów, horrorów oraz kryminałów.



"Historia Kotów" autorstwa Madeline Swan.
ilość stron- 263- potem są opisy miłośników jak i wrogów kotów.


Kto jest kociarą ręka do góry! W tym roku planuję przeprowadzkę, jeśli mi plan z tym wypali to będę mogła mieć kota co jest moim odwiecznym marzeniem. Na razie pozostają mi tylko książki o kotach...

Ta pozycja jest świetna dla osób, które chcą dowiedzieć się jakie znaczenie miał kot domowy na przestrzeni setek lat historii świata. Przed przeczytaniem tej książki myślałam, że sporo już wiem na ten temat jednak okazało się, że mam braki i to jakie. Losy posiadaczy przesłodkich łapek przeplatają się tutaj z różnymi wydarzeniami historycznymi. Raz koty były uwielbiane raz wręcz odwrotnie. Postaciami są tutaj pisarze, aktorzy, reżyserzy oraz politycy i wiele innych osób, które w jakiś sposób były związane z kotami.

Książkę czytało się szybko i łatwo co jest fajne podczas wyjazdów czy relaksu na słońcu. Osobiście czytam takie lajtowe książki jak i poważną literaturę lub klasyki. To zależy od mojego humoru.

Możliwe, że w lato (dziś jest pierwszy dzień lata :)) tego typu post będzie pojawiał się raz na tydzień. A Wy czytaliście tę pozycję?

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)