Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 września 2015

Mango haul jesień 2015

Cześć Wszystkim!

Takiej okazji to już dawno nie miałam jeśli chodzi o zakupy ubraniowe. Za wszystkie rzeczy pokazane poniżej zapłaciłam w sumie 150 zł plus gratis wysyłka. Za 2 t-shirty, bluzkę i 2 swetry ta cena jest ceną wręcz obłędną. Jeden T-shirt ma mama więc go nie pokażę, ale pozostałe 4 rzeczy już tak. Zakupy zrobiłam poprzez sklep internetowy firmy Mango, a dokładniej to na stronie ich outletu. Przy zakupie co najmniej 3 rzeczy z letniej wyprzedaży otrzymałam dodatkowo 15% zniżki od cen wyprzedażowych.

Najdroższą rzeczą jest sweter, który ma skład:

82% BAWEŁNY
15% JEDWAB
 3% KASZMIR

Kosztował on 89 zł przeceniony z 139 zł




Biały t-shirt/bluzka spory, luźny i lejący się materiał koszt 16 zł przeceniony z 59 zł



Kremowo-beżowa koszula 61% wiskoza, 39% bawełna koszt 16 zł przeceniona ze 139 zł




Sweterek w nietoperza, chyba oddam mamie bo jest mimo wszytsko lekko za duży i nie układa się tak ładnie, koszt 21 zł przeceniony z 139 zł-szkoda odsyłać, bo jest bardzo ładny.




Wszystkie rzeczy są w rozmiarze M

Planuje zrobić lookbook jak tylko skończy mi się remont i ogarnianie mieszkania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)