Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 kwietnia 2015

Tydzień z MAC- Cień Shale Satin

Dziś pierwszy post z serii Tydzień z MAC.



Pod lupę idzie dziś cień pojedynczy o wykończeniu Satin i odcieniu Shale. Jest to jedyny cień z tej marki jaki posiadam dlatego nie chciałabym żeby ten post tak jak i inne były odebrane w zły sposób. W tym poście będę oceniać tylko i wyłącznie ten produkt a nie wszystkie z tej kategorii. Ciężko wydać opinie o wszystkich cieniach MAC skoro mam tylko jeden...

Od razu rozwieje wszelkie wątpliwości.. według mnie to najlepszy cień jaki miałam <3




Po pierwsze nie pyli tak jak to robią wszystkie cienie z Inglota, które miałam, a miałam ich bardzo dużo.

Waga mojego cienia to 1,5 g

Cień jest bardzo napigmentowany, a na powiece wygląda nieziemsko. Nie ma brokatowego wykończenia tylko bardzo drobne drobinki, które na powiece dają efekt właśnie satynowego wykończenia.

Podczas całego dnia noszenia w różnych warunkach wygląda nieskazitelnie, nie muszę patrzeć w kółko w lusterko czy zbija się i schodzi.

Od początku chciałam kupić cień z tej firmy, który byłoby ciężko znaleźć w innej marce kosmetycznej i który będzie dla mnie bardzo uniwersalny. Mogę z niego robić liner mogę dodawać go w zewnętrznym kąciku oraz nakładać go na całą ruchomą powiekę co robię najczęściej.

Bardzo fajnie wygląda w tej 3 wersji razem z czarną kreską.

Cena.....74 zł....uczcijmy to minutą ciszy...

Tak wiem, że wkłady są tańsze, ale ja chciałam mieć coś co mogę wrzucić do torebki oraz jak wyjeżdżam. Wtedy potrzebuje tylko jasnego bazowego cienia oraz tego i nic więcej z cieni nie potrzebuje.

Opakowanie jest porządne i słychać kiedy się zamyka.




Czy kupię go ponownie jak się skończy? Z całą pewnością tak. Czy kupię inny z tej firmy? Nie wiem, jeśli znajdę jakiś cień bardzo uniwersalny dla mnie ale i niecodzienny odcień to pewnie kupię, ale nie mam jakiegoś parcia. Może z tego względu, że mam dużo cieni teraz, a maluje się i tak dość zachowawczo ze względu na pracę.

Macie jakieś cienie MAC warte uwagi?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)