Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 kwietnia 2015

Tydzień z MAC- Korektor Pro Longwear Concealer

Cześć wszystkim!

3 post z rzędu z serii Tydzień z MAC.




Tym razem pod lupę idzie korektor Pro Longwear Concealer

Opakowanie posiada 9 ml produktu. Buteleczka jest szklana z plastikową pompką. Moim zdaniem ta pompka szczególnie dla kogoś kto używa tego korektora 1 raz może być problematyczna. Zwykłe naciśnięcie pompką sprawia, że wychodzi bardzo dużo produktu. Tyle, że starcza na naniesienie go pod oczy, na wszystkie niedoskonałości i jeszcze zostaje na palcu/pędzlu. Trzeba na spokojnie i bardzo lekko oraz wolno naciskać pompkę aby wyszło bardzo mało produktu- co i tak starcza na cienie pod oczami.

Ja go stosuje tak jak można przeczytać wyżej na cienie pod oczami oraz na krosty, pryszcze i przebarwienia po trądziku. Jest cudowny! Nie zapycha, dość specyficznie pachnie, ale mi nie przeszkadza. Trafiłam z odcieniem do mojej bladej skóry idealnie. Aż dziw bierze na jak bardzo wyspaną i zdrowa wyglądam po nałożeniu tego korektora pod oczy. Nakładam go na podkład i przypudrowuje. Na 2 miejscu w składzie ma wodę, więc jak najbardziej nadaje się do tłustych skór jak moja. wklepywany na krostki świetnie je ukrywa. Jest bardzo wydajny. W takim przypadku ta cena szczerze mówiąc w ogólnie nie przeszkadza i wiem, że kupię go ponownie.



Opis produktu przez producenta podaje informacje mówiące o tym, że korektor ma dawać krycie lekkie do średniego. Należy pamiętać o nazwie produktu. Ma on długo się utrzymywać, a nie mocno kryć. Dla mnie osobiście kryje mocno, ale to może dlatego, że nie mam brązowych cieni pod oczami raczej szarawe ani czerwonych plam, raczej różowawe.

Korektor szybko zasycha i daje matowe wykończenie.

Cena- 77 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)