Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 kwietnia 2015

Tydzień z MAC- Róż do policzków Well Dressed

To już 2 post z serii Tydzień z MAC.



Tak jak cień z poprzedniego posta był w dość mało okupowanym kolorze w blogosferze tak nie można tego powiedzieć o różu Well Dressed.




Chciałam róż w delikatnym, neutralnym odcieniu różu. Zazwyczaj sięgam po róże matowe, jednak z tym było inaczej. Well Dressed ma wykończenie satynowe, które wbrew moim obawom  na skórze tłustej wygląda super. Nie potęguje błyszczenia po wielu godzinach noszenia na policzkach. Sam w sobie nie robi ani efektu tafli wody ani brokatu jedynie bardzo subtelnie podkreśla policzki lekkim blaskiem. Jest to zdecydowanie róż, którym nie można sobie zrobić krzywdy.



Wiele osób mówiło mi, że nie widać u nich na skórze tego produktu, chyba faktycznie w związku z tym jest blada, skoro u mnie nie ma tego problemu. Utrzymuje się on na skórze dość długo, choć nie mogę powiedzieć że nałożony o 8 rano trwa na mojej twarzy do wieczora. Może to wina produktu, oczekiwań lub mojej cery... Nie wiem, ale sam fakt utrzymywania się przez co najmniej 6 h nie zmieni mojej pozytywnej opinii na temat tego różu.





Róż jest bardzo wydajny i co ważne w moim przypadku, nie pyli! Ma raczej chłodny odcień co trzeba brać pod uwagę.

Jego pojemność to 6 g

Cena, wiadomo to w końcu MAC- 96 zł

Na pewno kupię go ponownie jak tylko się skończy.

Nie jestem w stanie moim aparatem zrobić swatcha :(

Link do 1 postu z tej serii http://szkielkopisze.blogspot.com/2015/04/tydzien-z-mac-cien-shale-satin.html

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)