Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 marca 2015

3# Przepis na Brownie z ciasteczkami


Cześć wszystkim!

Ze wszystkich ciast, które w życiu upiekłam to jest chyba moim ulubionym. Łatwe w przygotowaniu, w brew pozorom niedrogie i bajecznie pyszne.

Składniki:
150 gram mąki pszennej
4 jajka
3/4 szklanki brązowego cukru
1 kostka miękkiego masła
10 dag herbatników
2 tabliczki gorzkiej czekolady
2 łyżki stołowe kakao
Posypka- wiórki kokosowe/wiórki białej czekolady- lub cokolwiek co uważacie za pasujące 

Mąkę przesiać do miski i wymieszać z kakao. Czekoladę po rozkruszeniu rozpuścić razem z masłem na małym ogniu. Dodać cukier. Wymieszać zdjąć z ognia. Po przestygnięciu lekko masy dodajemy po 1 jajku cały czas ucierając. Następnie wsypać mąkę z kakao i połamane herbatniki.

Ciasto przelać do kwadratowej/prostokątnej formy wyścielonej papierem do pieczenia- ja miałam pod ręką akurat okrągłą ;) Piec 35-40 minut w temperaturze 160-170 stopni- ja zawsze piekę góra dół. Po upieczeniu i wystudzeniu wstawić ciasto na kilka godzin do lodówki. Po wyjęciu z lodówki udekorować ciasto :)|

Brownie nie wyrasta na wysokie ciasto, także to, że ma np 5 cm grubości nie oznacza, że się nie upiekło. Czas pieczenia jak i temperatura musi być dostosowana do waszych piekarników :)

Życzę udanego wypieku :D


1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)