Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 marca 2015

Week check 13

Cześć wszystkim!
Dziś week check, mało zdjęć bo nie miałam na to czasu, przez ostatnie 2 tygodnie. Na pewno to nadrobię następnym razem.


Bardzo lubię tematyczne tygodnie w Lidlu. Niestety podczas amerykańskiego tygodnia 1 rzecz jaka była dobra- z tych co kupiłam to nagetsy z łagodnym sosem curry. Pizze o dziwo były mocno średnie a lody miały karagen w składzie, czego staram się unikać od jakiegoś czasu. Kupione dla mojego chłopaka- zjadł całe od razu :)


Kawałek torta, który kupił mi mój chłopak na urodziny :D Był to Rocky Road z Sowy- bardzo dobry


Sobotnie jedzonko- gotowany brokuł z roztopionym serem :)


A tutaj także tort z Sowy tym razem już ten rodzinno-urodzinowy nazwa to- Hiszpański Orzechowy. Na ich stronie zauważyłam , że mają w ofercie tort Salwador z samymi moimi ulubionymi pysznościami. Ten orzechy także bomba szczególnie z super żołędziami i listkiem zrobionymi z czekolady :)


W naturze wyhaczyłam ostatnio  fajne olejki do włosów i ciała z firmy Loton. Chyba się skuszę na jedno buteleczkę.


Tata obudził mnie dziś prezentem na dzień kobiet w swoim stylu. Dostałam 10 batoników kinder bueno- dosłownie rzuconych na twarz... niezła pobudka :D Korzystacie z bueno czwartków? Bilet za 10 zł to dla mnie super pomysł na moje randki z J. właśnie w czwartki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)