Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2016

MAC Vibe Tribe Collection

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!


Czekałam na nową, letnią kolekcję MAC od kiedy dowiedziałam się o niej na Instagramie. Z tego co się dowiedziałam w sklepie online miała się ona pojawić 12 maja. Jakie było moje zdziwienie kiedy na stronie MAC zobaczyłam pozycje z kosmetykami z serii Vibe Tribe. Nie było załadowanych zdjęć, ale można było wrzucić produkty do koszyka i za nie zapłacić. Pomyślałam ok, skoro mamy ostatni dzień kwietnia to pewnie kupić można, a wyślą po 12 maja. 2 maja dostałam maila z informacją o wysłaniu do mnie przesyłki. Szok szoków. Tym sposobem stałam się posiadaczką 2 super produktów.



Gleamstones Powder w odcieniu Dunes at Dusk, czyli wydmy podczas zmierzchu :D Jest to piękny puder zawierający w sobie 4 różne kolory, można je stosować osobno jako rozświetlacze lub cienie do powiek, lub zmieszać kolory: wszystkie lub tylko część. W dodatku te opakowania.... cud, miód i orzeszki w karmelu.





kolory pojedynczo                                                   zmieszane wszystkie razem








Szminka w odcieniu Arrowhead, czyli grot, ostrze lub strzałka wodna- taki kwiatek. Czarujący beż, dobry sam w sobie jak i do mieszania z innymi kolorami. Jak na razie jest to jedyna szminka, która od razu wiem jaki ma kolor i nie muszę jej przechowywać do góry dnem :D Na ustach trochę wygląda jak korektor u osób o bladej cerze (NC15 u mnie). Jest za to idealna jako podkład do szminek lub produkt rozjaśniający zbyt ciemne szminki. Kusi mnie jeszcze śliwkowy ocień o nazwie Hot Chocolate.


Czekam również na inną kolekcję limitowaną czyli Future, ale ta będzie dostępna online dopiero pod koniec maja.

Lubicie limitki z MACa? Co sądzicie o Vibe Tribe? :)

2 komentarze:

  1. wow! ale szybko u nas jeszcze nie ma. Jest narazie MAC Poesia.
    A ta ma sie pojawic pzniej

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bede dawac post o Brooke Candy bo kupilam dwie pomadki powienn pojawic sie moze jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)