Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 lutego 2016

Nyx Soft Lip Matte Antwerp i Istanbul

Cześć Wszystkim! Hi Eyeryone!





Tak czaiłam się już dobre kilka miesięcy jak nie pół roku. Kupiłam w sumie 2 odcienie: Antwerp i Istanbul. Poświęciłam strasznie dużo czasu na porównywanie swatchy w internecie i czytanie opinii na ich temat. Niestety jak na razie jestem zawiedziona i nie wiem czy je zatrzymam...

I was catching myself looking on the internet at the Nyx Soft Lip Matte for ages. Finally I bought 2 shades: Antwerp and Istanbul. I spent a huge amount of time on compering the swatches on blogs and Yutube channels. unfortunatelu right now |I am disappointed and I don't now yet If I keep them...

Antwerp i Istanbul




widać różnicę?


Antwerp- kolor zupełnie nie przypomina tego co widziałam w internecie a już zupełnie nie przypomina, nałożony na usta, koloru z opakowania. Myślałam że będzie to połączenie brzoskwini i różu trochę taki koralowy odcień a jest on bardzo intensywnym różem złamanym lekko koralem. Dodatkowo zjada się płatami...dla przykładu łuk kupidyna mam pomalowany, ale górną wargę po bokach już nie, tak samo na dolnej wardze... 

Antwerp- the colour of the actual product does not have anything in common comparing to what we see on the bottle. It doesn't last on my lips for long and shades or eats out/disappears very quickly and in patches...




Istanbul

Istanbul- tutaj akurat trafiłam z kolorem, ale za to nie wiem czy jakościowo nie jest on jeszcze gorszy od poprzednika. To jak po 1,5 godzinie wyglądały moje usta z tą pomadką to jakaś porażka. Zbrylał się i o żadnym matowym wykończeni nie było mowy. To wyglądało jakbym miała drobne kuleczki na ustach uwalone produktem do ust. Było zimno na dworzu stoję z puderniczką i zastanawiam się co zrobić. Starłam produkt z ust dość lekko i nałożyłam na to MAC Plink!, który uratował mnie i moje usta.

Istanbul- in this case the colour itself is good, but the formula is even worse than in Antwerp. After some time my lips looked awful with those little cakey things on them and the product was shading not gradually but I even don't know how to describe it. It looks like my lips were that dry that i didn't know what to do so I put a Soft Lip Matte on them O_o The situation was saved by my MAC lipstick in te shade Plink!

Liczyłam na to, że te produkty starcza mi na długo, ze posłużą mi na długie godziny noszenia ich na ustach. Myślałam, że pomaluje sobie usta o godz 11.00 i o 15 będą bez zarzutu. Myliłam się...

I was counting on them and I was really hoping that they would stay longer on my lips without any corrections. It would be great if I just put the product on my lips at 11.00 and at 3.00 pm it would be still there looking perfect, but unfortunately that won't happen.

Za każdy zapłaciłam 28 zł plus wysyłka.

Macie? Jak Wam się sprawują? Oby lepiej niż mi.

3 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)