Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 lutego 2016

Nuxe haul 5

Cześć Wszystkim! /Hi Everyone!




Klientka odwołała zajęcia i dzięki temu miałam czas skoczyć na zakupy na obiad :D Przypadkiem idąc obok apteki Dr Max zerknęłam czy nie wisi jakiś plakat z obniżką na dermokosmetyki. Patrzę a tu napis: dermokonsltacje Nuxe -25%. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Moja Pani Nuxe wróciła po praktycznie rocznej przerwie. Wchodzę mokra (padał deszcz a parasolkę mi wygięło...), widząc to pani dermokonsultantka mówi: o! jest pani! Poznała mnie :D Każdy chciałby być tak obsługiwany jak ja jestem zawsze kiedy jest ta pani <3 Świetnie doradzi, zna się na składach i nie wmusza na siłę i pamięta co lubi klientka. Jej dodatkową cechą jest hojność w dawaniu gratisów, nie tylko próbeczek. Ponownie zostawiłam jej mój numer telefonu bo poprzednie lista kontaktów przepadła i ponownie będę teraz co 2 miesiące powiadamiana o tej akcji :) Los tak chciał.



Oprócz wspomnianej wcześniej promocji były także 2 produkty z cena obniżoną o 50% ze względu na stare kartoniki przed odświeżeniem wyglądu z krótszą datą przydatności. Zaznaczę te produkty wytłuszczonym drukiem. Krem z reve de miel jest dla mnie, a ten 2 to prezent dla mamy na dzień kobiet. Moja mama nigdy by tyle nie wydała na krem, czyli 150 zł, nawet biorąc pod uwagę to, że zapłaciłam w sumie za niego mniej o połowę, a wiem, że uwielbia krem z Nuxa w zielonym opakowaniu (bo dostała kiedy kilka próbek ode mnie).


Co kupiłam?

- Nuxe Body 24-godzinny nawilżający balsam do ciała

- Creme Fraiche de Beaute 24-godzinne Serum nawilżające i kojące

- Woda Micelarna do makijażu z płatkami róży

-Ultrakomfortowy krem do twarzy Reve de Miel na noc.

 Nuxellence Jeunesse Preparat Przeciwstarzeniowy Odsłaniający Młody Wygląd i Blask Skóry.



Co dostałam gratis?

-pełnowymiarowy  Nuxe Body Kremowy Peeling Pod prysznic
- zestaw z kosmetyczką i z pełnowymiarową maseczką nawilżającą oraz miniaturą 15 ml Nuxellence Jeunesse Preparatu Przeciwstarzeniowego Odsłaniającego Młody Wygląd i Blask Skóry.
- 2x 15 ml Delikatnie Oczyszczającą Maseczkę-Krem do twarzy z płatkami róży.
-4x 4 ml krem do rąk z reve de miel.
-4x 4ml oczyszczający żel do twarzy.
- świeczka Prodigieuse

What I bought?

- 24HR Moisturizing Body Lotion

- 24HR Soothing and Moisturizing Serum

- Micellar Cleansing Water with Rose Petals

- Ultra Comfortable Face Cream/ Night

-Nuxullence JeunesseYouth and Radiance Revealing Care



What I got for free?

- 200 ml Nuxe Body Fondant Body Scrub 
- full size 24HR Soothing and Rehydrating Fresh Mask, 15 ml Nuxullence JeunesseYouth and Radiance Revealing Care and a makeup bag
- 2x15 ml Clarifying Cream-Mask with rose petals
- 4x 4 ml Reve de Miel hand  and nail cream
- 4x4 ml purifying cleansing gel
- Prodigieuse candle



To był dobry zakupowe piątek:)
It was a very good shopping Friday



2 komentarze:

  1. lubię ich produkty, skusiło mnie serum ,zaczekam na recenzje :) super obsługa, u nas skąpią próbek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno taka recenzja się pojawi jak tylko trochę tego produktu poużywam :) Taka akcja u mnie jest wznowiona i będzie co 2 miesiące w tej aptece. Nawet jak tej akcji nie ma to, jeśli mają próbki to mi dają, nie mam ogólnie problemu z próbkami, nawet w Sephorze czy douglasie, ale wiadomo co drogeria to inne panie tam pracujące z innym nastawieniem...

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)