Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 kwietnia 2013

Wiosenny Haul część druga :)

Czas na część drugą:)


Szorty bawełniane w kolorze granatu, totalnie nieprzewidziany zakup ale za taką cenę...i do tego fajnie leżą;) Pepco 19,99 zł

Spódnica maxi w kolorze błękitnym. Ja chyba stawiam w te lato na niebieski kolor. Doszłam do takiego wniosku jak popatrzyłam na zdj rzeczy, które kupiłam. Czaiłam się na nią długo, są jeszcze czarne i pomidorowe z tego co pamiętam. Cena 69,90 zł  mnie troszkę odstraszała, ale wykorzystałam rabat 20 %, który był dodawany do bonów na święta :) I w ten sposób zapłaciłam za nią 55,92 zł :)  C&A

Portfel.... po tym jak swój zgubiłam 3go stycznia tego roku przez 4 miesiące nie miałam żadnego portfela. Aż natrafiłam na ten zupełnie przypadkowo w Cropp. Tutaj też Patrycja miała zniżkę, tym razem kupon z magazynu Grazia na 30%. Zamiast 44.99 zł zapłaciłam 31,49 zł. Wiele osób już zdążyło mnie spytać czy jest to skórzany portfel, takie robi wrażenie, ale co jest najlepsze w nim to to, że jest mega pojemny :)






Portfel- czego nie widać na zdj- po prawej stronie ma tez przegródki w tym jedna na zamek na drobne :)

Nie ma tego dużo, mam też inne rzeczy, ale wydaje mi się, że je już pokazywałam:)

Na fajne T-shirty jeszcze nie natrafiłam :/

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)