Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 stycznia 2013

Łupy wyprzedażowe- NEW YORKER

Tak, tak pierwszy dzień wolnego m.in. zużyłam na jednej z bardzo przyjemnych dla mnie rzeczy, czyli na shoppingu:>

Odwiedziałam w głównej mierze tylko ten sklep ale zajrzałam też do Diversa, gdzie ku mojemu zaskoczeniu mają moje bandażowe spódniczki. Ja swoją, jeśli pamiętacie, kupiłam w październiku w Łodzi w kolorze musztardy. U mnie w mieście mają czrane, brązowe, niebieskie i czerwone. I to za 19,99zł.......a jak akurat dotarłam tam spłukana....przydałaby mi się czarna. Musze się zastanowić i kupić jak najszybciej, bo potem je wykupią.

Dziś miałam przy kasie jeszcze bordowe spodnie z czarną lamówką, ale wyszło na to, że 2 razy terminal odrzucił moją kartę i rozbiłam paragon na 2 części. Wtedy jakoś transakcja poszła, a za sweter zapłaciłam gotówką. Zrezygnowałam ze spodni.

wracając do moich zdobyczy

-zielony sweter przeceniony z 79,95 na 39,95 zł

miała go na sobie z tym że w szarym kolorze Mama mojego dziecka z korepetycji i ja wtedy o niego zagadałam bo bardzo fajnie na niej wyglądał. Ona mi powiedziała, że kupiła w niu jorkerze. Odstraszyła mnie wtedy cena, ale za half off można było nabyć. Sweterek jest w kolorze zgniłej zieleni- czyli w kolorze moich oczu:)

- czarny żakiet/kurteczka przeceniony z 199,95 na 59,95 zł

no coś bombowego czuję się w nim jak rockowa Coco Chanel- totalnie mój styl

-bordowa bluzka mgiełka przeceniona z 59,95 na 19,95 zł

na początku przymierzyłam inny kolor, ale wtedy bym nabyła 2 bluzki o różnych modelach w tym samym kolorze więc tę wzięłam w bordo(na zdj jest fiolet ale to bordo)- jak widać na zdj przód prześwituje- i to lubimy;)

- szara bluzka motyl z koronką przeceniona z 54,95 na 29,95 zł

dziwny krój urzekła mnie ta koronka z tyłu i głeboki dekolt








Coś Was urzekło także z mojego zbioru? Ja jestem bardzo zadowolona:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)