Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 stycznia 2013

Projekt Denko Grudzień 2012

Jest to ostatni projekt denko w tym roku. Tym razem udało mi sie wykończyć 3 na prawdę niechciane produkty, które uważam za buble lub pół buble. Z reszty jestem zadowolona lub super zadowolona, i są to już któreś z kolei zużyte opakowania tych samych produktów.

A są nimi:

- bubel-Mariza, płyn dwufazowy do demakijażu twarzy. Jak wspominałam już w mojej rutynie twarzy na wieczór, ten płyn bardzo dobrze zmywa makijaż, ale ta tłusta powłoka, którą zostawia doprowadza mnie do szału. 150 ml

- Isana, kolejna juz odżywka witaminowa do włosów- cudo! 300 ml

- Pół bubel- jest to kremowy żel do pod prysznic z nowej serii Yves Rocher(a raczej nowa to ona była chyba w sierpniu). Na plus jest skład, jednak zapach mało wyczuwlany, a tak lubie malwę, oraz straszna niewydajność. Deklasuje go jego starszy brat żel pod prysznic kwiat lotosu z laosu. 200 ml

- bubel antyperspirant FA- niestety jestem osobą która bardzo się poci. W pracy mam klimatyzację, ale ona nic nie daje, jak mam plamy potu tak mam. Dodatkowo ten antyperspirant zostawia biało- żółte plamy na moich ciuchach do pracy. Brązowy top zakłądam max 2 razy, bo tylko założenie sweterka sprawia, że tych ogromnych plam nie widać. Jakoś takich białych kół nie mam na ciuchach jeśli go nie używam. Zapach rzecz względna duszący, to samo było w różowej wersji. Postanowiłam go zużyć do końca i wyrzucić w chol*rę. 150 ml

-Isana szampon 7 ziół do włosów przetłuszczających się. Miałam ten  jak i wersję pomarańczową(z tej samej serii co zużyta odżywka), i jestem bardzo zadowolona. Stosuje te szampony zazwyczaj z innymi na przemian. 400 ml

- Venus żel do higieny intymnej- bardzo dobry, niewiem ile kosztuje bo to mama mi kupiła ale chyba mniej niż 10 zl. Pomógł mi kiedyś pozbyć się intymnej przypadłości po pobycie w kąpielisku publicznym:/. Ładnie pachnie i polecam szczerze. 250 ml




No cóż nie ma tutaj tego za dużo ale staram się. Kiedy w końcu wykończę szminkę lub lakier do paznokci? To chyba będzie moje kosmetyczne postanowienie na przyszły rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)