Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 grudnia 2012

Garnier Colour Naturals/Ciemny Brąz

Na taki kolor farbuje włosy już 5 lat. Od kiedy 1 raz zobaczyłam siebie w lustrze mając ciemne włosy zakochałam się w swoim odbiciu. Miałam już chyba każdy kolor włosów i z tego jestem zadowolona najbardziej.

Także tę farbę uważam za najlepszą, choć ubolewam nad tym że:
- jakis czas temu zdrożały bo kiedyś na promocji kupowałam ją za 8.99 zł a teraz jest za 10.99zł lub więcej.
- niestety także jakiś czas temu mój odcień zaczęła reklamować Katarzyna Glinka, więc trudniej jest mi ją dostać.

Włosy farbuje co 3-4 miesiące, nie rozumiem jak można to robić co 2/3 TYGODNIE, co często się zdarza posiadaczkom blond włosów. Zawsze świerzo po farbowaniu i wysuszeniu włosów, są one niemal czarne. Dopiero po jakiś 2 tygodniach pokazuje się prawidłowy odcień, ciemnej, gorzkiej czekolady. Choć faceci zawsze mówią"przecież ty masz czarne włosy"...ah ci faceci...

Po farbowaniu staram się rzadziej myć włosy, czyli co 2 dni(normalnie myję je codziennie), a także używam nie oczyszczającego szamponu. Obecnie jest to szampon dodający objętości z malwą z Yves Rocher.

2 i 3 zdj to są włosy przed farbowaniem a następne po.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)