Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 lutego 2019

Swetrowa miłość

Cześć Wszystkim!


Nie wiem jak Wy, ale ja kocham swetry i żyje w swetrach przez praktycznie większość roku oprócz lata oczywiście. Od kilku dobrych lat kupuje swetry z możliwie jak najbardziej dobrym dla mnie składem, czyli bawełna, kaszmir lub wełna. Dopuszczam domieszki ale wolę jednak 100% bawełny chociażby. Pokażę tutaj Wam moje głównie tegoroczne zdobycze, w większości z mojej ulubionej sieciówki, czyli Mango. Wszystkie swetry kupiłam w rozmiarze S.









 Obydwa powyższe swetry nazywają się Genzo i mają dekolt półokrągły. Za czarny dałam 69,90 zł a za zielony 49,90 zł. Różnice wynikają z okresu w jakim je kupiłam. 100% bawełna.







Ten czerwony sweter to również Genzo, ale wersja V, ponieważ to sweter z dekoltem w serek. Koszt 49,90 zł. 100% bawełna. Normalnie nie lubię głębokich dekoltów w swetrach, jednak tę sztukę kupiłam ze względu na możliwość noszenia pod nim koszuli.








To mój sweter bosmana :D Na stronie nazywa się Canasta. Występuje jeszcze w odwrotnej kolorystyce i mam chęć też go kupić. Na razie jest wyprzedany, ale zawsze można zapisać się na newsletter. Koszt swetra na wyprzedaży 69,90 zł, 100% bawełna.










Czarny i bordowy sweter to ponownie model Genzo z tym, że wersja niewkładana tylko taki kardigan bez zapięcia. Przydatny do zarzucenia lub kiedy wiemy, że będziemy go w kółko zakładać  zdejmować. Za czarny zapłaciłam 69,90 zł a za brodową wersję 49,90 zł. Oczywiście 100% bawełna.




Ostatnie perełeczki to 2 swetry 100% kaszmir z H&M. Brudno-różowy kupiłam rok temu a granatowy na Black Friday ostatni. Koszt granatowego to 279,99 zł a różowego bodajże był podobny, bo również kupowany na promocji, jednak nie mam już podglądu tego zamówienia na stronie sklepu.Powiem tak nie ma nic cieplejszego na zimowe mrozu niż kaszmirowy sweter. Na zdjęciach widać, że nie są one grube, ale grzeją bardziej niż taki sam sweter wykonany z innego materiału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)