Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 sierpnia 2016

Sephora i Super-Pharm Haul

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Tak jak nie lubię ogromnych tłumów w sklepach tak 50% zniżki w Super-Pharm nie mogę pominąć. Najbardziej zależało mi na zapachu od YSL i w sumie głównie dlatego poszłam tam, pomimo tego, że na te perfumy była promocja minus 100 zł nawet od cen promocyjnych. Jeśli ciekawi Was to, co kupiłam to zerknijcie dalej.




Widziałam u kogoś na Youtube te pianki do mycia z Nivea, a że kosztowały jakieś 7 zł po przecenie to wzięłam po 1 z każdego rodzaju. Jak na razie polecam szczególnie w upały :) Szampon z Seboradinu wersja Niger do włosów przetłuszczających się i skłonnych do wypadania nie wchodził w promocję, ale był przeceniony na 23 zł. Miałam go 2 razy juz i zawsze mi pomagał. Żel do mycia twarzy wersja z witamina E i Hydra IQ bardzo lubię i kupiłam 3 raz :)





Uwielbiam SVR i dlatego skorzystałam i za pół ceny kupiłam Topialyse Krem emoliencyjny z zamiarem używania do twarzy pleców i dekoltu dlatego pojemność 200 ml bardzo się przyda.  Następnie wzięłam z półki 2 nowości w mojej pielęgnacji, czyli 2 kremy z serii Xerial 30 oraz 5, przeznaczone do skóry suchej i łuszczącej się.







Odżywki z Sally Hansen jeszcze nie używałam, ale na pewno przyda w dniach, kiedy będę mieć przerwę w malowaniu paznokci.


Commander in Chic w akcji + Essie Good To Go top coat




W Sephorze skusiłam się na 3 produkty w ramach akcji 3 za 2. Korektor w pędzelku tym razem odcień medium, moja już 2 kredka automatyczna w odcieni 06 Soft Charcoal- chłodny ciemny brąz. Jako gratis Pan zrobił mi próbkę mojego zapachu z wish listy, czyli Miss Dior <3


Od lewej: kredka do brwi, korektor, kredka do oczu.


w połowie się wyostrza obraz :)


Gratis od Pani przy kasie oraz męskie maszynki do golenia, bo takie są lepsze od damskich.



Black Opium od Yves Saint Laurent 30 ml wersja EDT  co jest bardzo ważne, a dlaczego to dowiecie się w poście o moich perfumach. 



2 komentarze:

  1. Też lubię Black Opium w wersji edt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na jego temat zupełnie inne wyobrażenie, ale jak go 1 raz powąchałam to przepadłam :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)