Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 marca 2016

MAC Look in a B|ox Face Kits haul- dużo zdjęć

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!


Nie będę tutaj rozpisywać się na temat mojej złości spowodowanej brakiem możliwości zakupu tych pudełek, od razu kiedy zorientowałam się o ich obecności na stronie MAC. Jak tylko dotarłam do domu to okazało się, że jedno pudełko już jest wykupione. Zdecydowałam się kupić 3, a mój narzeczony dołożył jeszcze 1 od siebie z okazji dnia kobiet :) Tym o to sposobem stałam się posiadaczką 4 Look in a Box Face Kit.


SWEET MISS


SULTRY DIVA


SUN SIREN


RED ROCKER


RED ROCKER                                                                  SWEET MISS






SUN SIREN
SULTRY DIVA


Coś co musicie wiedzieć na wstępie to 2 minusy związane z tymi boksami: róże nie są wielkości standardowej, mają tylko 2,8 g gdzie te ze stałej kolekcji mają 6 g. Na każdym kosmetyku jest napis "not for individual sale", czyli wychodzi na to, że nie będą liczyć się do akcji B2M, choć mogę się w tej kwestii mylić.

po lewej standardowy róż a po prawej róż z tych pudełek


SWEET MISS- jak na razie z tego zestawu jestem zadowolona najbardziej i w całości. Na pewno wszystko sobie zostawię.

róż FUJI satin
cienie HEARTS-A-FLUTTER satin ORAZ GINGER ROOTED veluxe pearl
błyszczyk lipglass LOVE DAY PINK
szminka STEADY GOING retro matte
liner technakohl PHOTOGRAVURE
pedzel do różu 116 SE

RED ROCKER- jak na razie najmniej fajny dla mnie box, jednak cienie mnie zachwycają tak jak konturówka, którą chciałam mieć już wcześniej.

róż APPLE RED satin
cienie GT HEART  lustre oraz PEPPER&SPICE  veluxe pearl
błyszczyk lipglass RUSSIAN RED
szminka RUSSIAN RED matte
konturówka do ustCHERRY
pedzel do różu 116 SE

SUN SIREN- tutaj nie wiem czy nie pozbyć się konturówki oraz pędzla. Pozostałe rzeczy bardzo mi się podobają.

róż THIS IS PARADISE frost
cienie PEACH ON THE BEACH satin oraz TEXTURE velvet
błyszczyk lipglass GOOD TIMES
szminka VEGAS VOLT amplified
konturówka do ust LASTING SENSATION
pedzel do różu 116 SE

SULTRY DIVA- szminka wydawała mi się być kolorem nie dla mnie jednak nie jest aż tak żarówiasta jak myślałam. Wszystko sobie zostawiam oprócz różu, który już mam :)

róż MOCHA matte
cienie PEARLED EARTH veluxe pearl oraz CARBON matte
błyszczyk  lipglass DANCING SOUL 
szminka FLAT OUT FABULOUS retro matte
liner technakohl  GRAPHBLACK
pedzel do różu 116 SE


flat out fabulous/steady going/russian red/vegas volt



od góry:flat out fabuous/steady going/vegas volt-brak swatcha russian red, bo chce ją sprzedać jako nieużywaną :)




Cherry oraz Lasting Sensation



 hearts-a-flutter/ginger rooted/peach on the beach/texture/pepper&spice/got heart/pearled earth/carbon

swatche: ta sama kolejność licząc od dołu zdjęcia z ręką, czyli na samej górze Carbon itd :)



love day pink/dancing soul/good times/russian red





this is paradise/apple red/fuji/mocha






i teraz zagwostka, gdzie ja to wszystko pochowam? :P



2 komentarze:

  1. I like the helpful info you provide for your articles. I will bookmark your blog and take a look at once more right here
    frequently. I am quite certain I'll be informed plenty of
    new stuff right here! Best of luck for the following!

    OdpowiedzUsuń
  2. I blog often and I seriously thank you for your content.
    This great article has truly peaked my interest.
    I'm going to book mark your blog and keep checking for new information about once
    per week. I opted in for your RSS feed as well.

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)