Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 czerwca 2014

Toruń ach Toruń- Zakupy z Jarmarku Katarzyńskiego i nie tylko ;)

Będzie to dość spory post o moich zakupach z weekendu z Torunia i z mojego miasta.


Skórzane baleriny z Wojas zamiast 219 zapłaciłam ok 150 zł



piżamka i stanik zakupione w Esotiq - piżamka-109,90 zł zapłaciłam 25,90 zł, stanik- 149,90 zapłaciłam 22,90 zł. Kto jest mistrzem wyprzedaży?



Zdobycze z Jarmarku Katarzyńskiego w Toruniu- bransoletki z kamieni naturalnych-taupe-jaspis, różowa- kryształ górski, turkus- jadeit od 19 do 29 zł- Pani robi je sama i ma sklep internetowy o nazwie Cocotier. Woda różana (19 zł)oraz krem do rąk różany(10 zł) to rzeczy zakupione na stoisku z kosmetykami z Bułgarii z róża damasceńską- do kupienia na stronie internetowej kosmetykizdolinyroz.pl


Pracująca w tym sklepie koleżanka- najlepsza konsultantka w Ziaji ever! Zawsze dobrze doradzi i nazywa mnie fanką Ziaji. Coś w tym jest bo produktów tej firmy am mnóstwo i wciąż kupuje nowe... Tutaj na zdjęciu już druga para kosmetyków 1+1 gratis z serii liście manuka do tłustej cery, na zdjęciu krem an dzień plus tonik 11,99 zł oraz krem z filtrem 50+ do cery tłustej i mieszanej plus gratis mini balsam opalizujący 23 zł


Zakupy uważam za bardzo udane, szczególnie te z toruńskiego jarmarku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)