Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 listopada 2012

Hanna nadchodzi! i to nie jest nowy huragan...

Dziś bardzo uprzejmy Pan z DHL zadzwonił, że przed 11.00 godziną będzie u mnie z paczuszką(sam tak powiedział) tak jak obiecał tak było. Paczkę odebrał mój brat z tego względu, że ja byłam w tym czasie w mieszkaniu obok i uczyłam sąsiadkę angielskiego:)

Tak o to stałam się posiadaczką torebki Mizensa Hanna ze strony etorebka.

Nie miałam za dużo czasu, aby się nią nacieszyć i porobić porządnych zdjęć- z góry przepraszam za ich jakość. Torebka o wiele lepiej prezentuje się wypchana i jak troszkę powisi np. na klamce od drzwi:D

Zamówiłam ją w niedzielę, od razu wpłaciłam pieniążki w poniedziałek poinformowano mnie o wysyłce i dziś, czyli we wtorek ją otrzymałam.

Koszt akurat tej torebki to 39.00 zł plus koszt wysyłki- 9 zł = 48 zł
torebka znajduje się jeszcze w dziale wyprzedaż przeceniona z 119 zł.

Dostałam rachunek razem z paragonem oraz jakiś rabat do wykorzystania przy następnych zakupach, a dokładniej kod rabatowy, i nie mam bladego pojęcia na czym on polega:( jeśli może ktoś z niego skorzystać oprócz mnie, to proszę o wiad.

Torebka przyszła w kartonowym pudełku z taśmą firmową plus dodatkowo miała zwykły woreczek anty kurzowy, podczas transportu nic się nie stało pasek otrzymałam do niej długi. Jest całkowicie sprawna jak na razie. Jeszcze nie miałam jej ze sobą także pokażę ją w całej okazałości przy najbliższym outficie:)

kolor: beż
pojemność- mieści A4






Według mnie jest taka jak napisano w opisie na stronie- awangardowa:>

Zdj ją pobrzydzają, wiem ale to wina fotografa:)

Dziwna, niecodzienna i to lubię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)