Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Black Friday haul

Cześć Wszystkim!

Z Mokosha korzystając z Black Friday zamówiłam 2 zestawy travel set, jeden dla mnie o zapachu melona i ogórka i jeden dla rodziców na mikołajki o zapachu żurawiny. Gratis dostałam torbę plażową, kosmetyczkę oraz próbkę balsamu brązującego.



 Na lato będzie jak znalazł.



Mini produkty, czyli balsam, masło, peeling i olejek do ciała.



Z Ecospa zamówiłam rodzicom hydrolat cyprysowy dla mamy ze względu na jej problemy z żylakami. Tata dostał masło kawowe. Dla siebie zam owiłam 2 hydrolaty: z mięty pieprzowej i jałowcowy i do tego olejek z nasion brokułu oraz masła kakaowe i mango. Mam plany aby zmieszać obydwa hydrolaty dlatego zamówiłam też szklaną butelkę z atomizerem. Olejek podobno jest bardzo dobry do końcówek włosów.

Nie licząc zakupów z Mokosha na targach to to były moje pierwsze zakupy w tych sklepach. Mam nadzieję, że się sprawdzą :).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)