Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 września 2016

Perfumy- moja kolekcja/ Perfumes- my collection------> Part 2 opcje na cieńszy portfel

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Jakiś czas temu pisał o zbiorze moich perfum z droższych marek, tak więc dziś przyszedł czas na flakony i buteleczki, dla osób, które lubią ładnie pachnieć nie koniecznie wydając "pół wypłaty" ;)




Avon Tresselle EDP pieprz, lukrecja tuberoza, lotos, róża,


 piżmo, orchidea tygrysia oraz irys. Obecnie staram się je 

wykończyć, ponieważ przyszedł na nie czas :D Bardzo 

kobiece wyjątkowe perfumy, ich zapach zawsze kojarzy mi się z business woman.

Avon Aqua EDT nuty wodne, nuty owocowe, lotos piżmo. Od razu się zdziwiłam kiedy rok temu wyczułam ten zapach na mojej mamie, myśląc, że przecież ten zapach do niej nie pasuje(ona jest typem Chanel No. 5). Po kilku dniach mama mi go oddała :D Miałam racje. Jest znów zapach z cyklu tych wodnych, on pachnie jak wakacje dosłownie. Jestem w trakcie wykańczania go, ponieważ ma już ponad rok i nie używam go po za wakacjami.


Avon Mesmerize brzoskwinia, różowa peonia, drzewo sandałowe. Tu jest ciężkość nad ciężkościami, ale zapach mimo tego mi się spodobał jest bardzo sensualny, wieczorowy, kojarzy mi się z otuleniem ciepłym kocykiem :D


Avon Amour 
cytrusy, zielona nuta, różowy pieprz

jaśmin, magnolia, lilia, cedr, drzewo sandałowe, piżmo. Ten zapach pojawił się już w tym roku w ulubieńcach. Jest bardzo ładny, lecz delikatny, trochę kojarzy mi się z wiosną lub dniem ślubu :)
Avon Perceive  frezja, gruszka, piżmo 
białego pieprzu, różowe goździki. To mój ulubieniec wszech czasów, gdzieś z 10 lat temu miałam dezodorant o tym zapachu i tak się zaczęło.


Zara Black Amber, Black Peony, Red Vanilla, Oriental

Twighlight Mauve... wody toaletowe( EDT ) Mam ich jeszcze kilka więcej, ale nie pamiętam nazw, a same flakon są upchane na szafie i czekają na swoją kolej. Bardzo polecam zwrócić uwagę na te zapachy, w szczególności na Black Amber. Każdy flakon to cena 39,99 zł za 100 ml, a jeśli uda Wam się kupić dwupak to ceny za dwupak to 49,99 zł i właśnie ja tak kupiłam ostatnio większość flakonów. W tym 1 dwupak dałam mamie i jeden flakon przyjaciółce. Zapachy według mnie są trwałe. Niestety nie ma opcji ich zakupu online ze strony Zary :/








Bath&Body Works Tahiti Island Dream mgiełka. To jest tego typu zapach, który nie używany przez jakiś czas sprawia, że Twój mózg za nim tęskni. Uwielbiam połączenie wody kokosowej, kwiatu kiwi oraz piżma. Te butelki są ogromne każda ma 236 ml. Cena to bodajże 89 zł jednak ostatnio rzuciła mi się ich cena i była chyba o połowę mniejsza. z resztą ja zawsze kupuję ze zniżką ;) Mogę polecić również zapach Waikiki Coconut Beach oraz Paris Amour


The Body Shop mgiełki Moringa, Satsuma, Grejpfrut i Mango 100 ml. Obecnie posiadam tylko 2 pierwsze jednak na pewno kiedyś wrócę do pozostałych owocowych aromatów. Jak na mgiełkę są niesamowicie trwałe. Bardzo fajna opcja dla osób lubiących nie skomplikowane zapachy.


Czy Wy zwracacie uwagę na ofertę zapachową danej sieciówki? Mnie ostatnio zaskoczył pozytywnie NEW Look i ich 1 zapach Pure Dusk EDP 100 ml, który kupiłam za 30 zł.

A tutaj mała 10 ml roletka z Zary o zapachy Red Vanilla  koszt jakieś 15 zł, idealna do torebki :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)