Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 kwietnia 2016

Week check 25


Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Mój laptop postanowił umrzeć śmiercią naturalną, z tego powodu tak rzadko tutaj jestem. Ten post też dodaję z telefonu co nie jest dla mnie najwygodniejszą formą. Dziś zapraszam na kolejny week check.


Wielkanocne wspomnienia

Ponownie w aptece była konsultanka z Nuxe i ponownie zrobilam zakupy i dostałam super gratisy :)

Najlepsza przyprawa jakiej używałam, zakupiona na promocji w Rossmannie


przepyszne cukierki szukałam ich 15 lat i w koncu znalazlam w Tesco


Zgadzam się z tym panem

Moje maczki a kolekcja wciąż rośnie

Zapach ktorego uzywalam dawno temu i kiedy dostalam jego probke ponownie się zakochalam


Jesli szukacie gotowego ciadta tortillowego o dobrym składzie to szukajcie w biedtonce standu z kuchnia włoską. Tutaj moja wersja z brokułem, serem salami, grilowanym kurczakiem i jogurtem.

Moja mietka wykiełkowała po tygodniu od zasiana :)

Nowy lakier Essie Island Hopping


Mac

Puder/podkład Studio Fix 
Róż Mocha
Painpot Painterly
Iridescent Powder Sparkling Rosę
Szminka Flat out Fabulous
Tusz False Lashes
Technakohl liner Photogravure
Sephora
Brow Thickener 03 brunette


Mó ulubiony ostatnio zestaw :)


2 komentarze:

  1. chce zobaczyc, przeczytac wiecej o twoich Mac-zkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje posty o moich zbiorach Macowych :) ale najpierw zakup łapka :\

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)